torsdag 23 februari 2012

Influensa x 2

Vaknade med feber. Skit oxå, hade ju en del att göra idag. Skulle åkt med Hannah på KS-behandling, men var tvungen att lämna återbud.

Johan har feber för 5:e dagen i rad och han hostar så man undrar hur han får luft. HELA TIDEN!!!
Tycker så synd om min lille plutt :(
Det får bli vårdcentralen imorgon, om dom vill ta emot oss vill säga.
Jag hoppas verkligen inte att Hannah åker på det oxå, för då sjunker plättarna igen och det vill vi inte!

Em mycket lugn dag har passerat. Jag en stund stod i solväggen på altanen medans Bamse var ute.
Solens strålar värmde ända in i själen, underbart!

Ingen har väl undgått att höra att det har fötts en liten prinsessa inatt, är så glad för deras skull och önskar all lycka till.

Nu ska jag sova (om jag kan för Johan ligger och hostar mig i örat) och så tänker jag vakna och vara väldigt mycket piggare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar